Breaking

Monday, September 21, 2020

Harga McDonald's Tahun 1980-an


 


Assalamualaikum dan salam Sayang

Meh kita imbau kembali harga McD pada tahun 1980-an. Pehh murah..memanglah murah......tapi masa itu gaji pun ciput je . Rasa mahal time tu..tak mampu nak beli. Ingat lagi sesiapa  yang makan KFC dan McD time kira dah banyak duit..Tapi sekarang budak-budak sekolah pun lepak-lepak  dan makan kat KFC dan McD ni ..Zaman dan berubah.

McNuggets


McEgg
McEgg


Double Cheeseburger

McValue Set with McChicken

McValue Set with Big Mac

12 comments:

  1. Sy & kawan-kawan uni dulu bila duit biasiswa masuk, pakat ramai-ramai ke McD atau KFC. Sekali sekala gitu je lah.

    ReplyDelete
  2. Awesome rare sgt iklan zaman dulu2.kfc mcd ..hurm..terimbau kenangan

    ReplyDelete
  3. wow, tapi betul la.. time tu gaji berapa sangat kan.. so kena pada harga pasaran :)

    ReplyDelete
  4. Memang budak-budak sekarang untung dapat makan benda ini.
    Saya pun bersyukur dapat rasa.

    ReplyDelete
  5. saya masa tu baby lagi cikgu oi... hahaha

    ReplyDelete
  6. Ingat lagi zaman happy meal harga RM5. Berbaloi ada burger, air dan mainan :)

    ReplyDelete
  7. Jauh beza harga dulu dan sekarang.. dulu set big mac baru RM5 lebih

    ReplyDelete
  8. xingat hrga mcd dulu. time kekecik mak ayoh slalu beli kepci..hehe

    ReplyDelete
  9. saya boleh beli 1 trolley kalau harga dia menten camni..sekarang mahal gilaaa huhu

    ReplyDelete
  10. sekali sebulan kuar makan di tempat2 mcm ni. biasanya makan d umah atau tapau je.

    ReplyDelete
  11. drive tru je la selalunya..tapi serius, harganya jauh beno beza.. hehe
    tp nk buat cmne, skrg kan millenium katanya BBNU..hihi

    ReplyDelete