Breaking

Thursday, June 18, 2020

Persediaan Menyambut Pelajar

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Taklimat dulu

          Seperti yang kita semua maklum bahawa murid-murid tingkatan lima dan enam akan bermula pada 24 Jun 2020. Buat masa ini, semua guru telahpun diarahkan untuk berada dalam stesen.. Maksud sudah berada di daerah tempat bertugas dan bersiap siapa untuk dipanggil bertugas bila-bila masa sahaja.

Seronok nampaknya

           Jadi,macam biasalah dalam era norma baharu ni,segala SOP perlu dipatuhi. Persiapan bagi menyambut kedatangan para pelajar harus dibuat. Yang bestnya, kami di SMK Ade  Putra hubungan antara guru dan anggota kumpulan sokongan sangat baik.




Antara SOP yang perlu diikuti dan dititikberatkan ialah penjarakan sosial. Untuk itu kelas satu kelas kena bahagi dua. Asalnya dulu ada lima kelas sekarang dah jadi sepuluh.



Tengok gambar je lah... dah tak idea.. Biarlah gambar bercerita.


Lawatan kerja Timbalan Pengarah






22 comments:

  1. selamat kembali ke sekolah..
    seronoknyaaa !! tepu dah dok rumah.. yass !!

    ReplyDelete
  2. Semoga dipermudahkan semua urusan.

    ReplyDelete
  3. bersiap sedia ya untuk minggu depan, selamat memulakan mengajar dengan norma baru ye cikgu

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah tq cikgu2 semua bersusah payah semoga semuanya sihat2 nanti

    ReplyDelete
  5. Selamat kembali bertugas.

    ReplyDelete
  6. Kena pergi sekolah awal untuk buat penjarakkan sosial.

    ReplyDelete
  7. selamat kembali ke sekolah dan kembali mengajar dengan gaya norma baharu :)

    ReplyDelete
  8. Harap2 anak2 murid pun gembira..cikgu dah bersedia tu..

    ReplyDelete
  9. Cikgu tengah berhempas pulas sekarang ye CB...
    Lepas ni mesti memasing tambah bersemangat kan...Rindu wooo lama tak ke sekolah hihi

    ReplyDelete
  10. selamat kembali ke sekolah..

    ReplyDelete
  11. samalah saya pun. isnin dpn ada simulasi plak. pgb nak pastikan masa hari rabu tu semuanya berjalan lancar....

    ReplyDelete
  12. Selamat kembali bertugas cikgu. Stay safe.

    ReplyDelete
  13. waalaikummusalam cikgu,
    semoga dipermudahkan urusan-urusan
    guru-guru disekolah

    selamat bertugas

    ReplyDelete
  14. semoga dipermudahkanNya buat semua anak-anak dan pihak sekolah, aamiin

    ReplyDelete
  15. Selamat bertugas cikgu :)
    stay safe..semoag semuanya berjalan dgn lancar cikgu.

    done follow blog cikgu :)

    ReplyDelete
  16. selamat kembali bertugas dan semoga semua urusan dipermudahkan

    ReplyDelete
  17. Selamat bertugas. Tahniah menjadi antara guru pertama yang memulakan tugas dalam PKP ni..

    ReplyDelete
  18. semoga Allah permudahkan urusan dan rahmati semua cikgu-cikgu. selamat kembali bertugas

    ReplyDelete
  19. Guru2 adalah frontliner seterusnya.. Selamat bertugas cikgu dengan norma baru ini.. Semoga dipermudahkan urusan..

    ReplyDelete